Thursday, August 15

7days after everything end

Ya, semalam hari selesa. genap seminggu kitorang clash. sekejap je dah seminggu then lepas ni sebulan pulak? then setahun? then lenyap semuanya. aku perlu terima hakikat semua ni. mybe aku tak dapat get back balik dengan dye.
  
   ya, hari selasa harituh aku ada call dye. kitorang macam susah nak borak and susah nak comunicate with each other. macam semuanya stranger! ya allah, sedihnya aku bila dengar suara dye macam tu. tapi nak buat macam mana. semuanya dah terjadi. rela or tak, aku terpaksa terima. TETAPI HAKIKATNYA AKU TAK MINTA PERPISAHAN INI! AKU TAK MINTAK PON NAK OVERKAN SEMUA INI! SUMPAH! AKU TERLALU MENYAYANGI DYE SEPENUH HATI AKU! hati aku dah tertutup untuk gadis lain. 

    oh no! air mata aku bocor sekali lagi. kenapalah kali ini aku yg terlalu banyak menghabiskan air mata aku dengan dye. sebelum ni aku tak pernah macam ni. ya allah, saya mesti kuat hadapi semua ini. kehidupan di matrik tidak boleh disamakan dengan kehidupan du universiti kelak.


 """#love"""" ?? ouh okay. thank you, cepat cari pengganti. saya happy bila tengok awak happy okay