Friday, August 16

16.8.2013. for aunty baayah

  today, hari pertama aku mengaanggurkan diri setelah letak jawatan sebagai tgv staff. apa yang aku inginkan setelah berakhirnya perhubungan ini telah aku lakukan. actually time raya pertama lagi aku nak buat tapi takut masing-masing busy.

   bendanya adalah aku ingin on call dengan mama kepada jajalola.  tepat 3.15pm tadi hati aku tergerak untuk call aunty then aunty terus angkat.
                    1.aku wish selamat hari raya and minta maaf sebab wish lambat
                    2.aku mohon aunty dgn uncle halalkan makan minum aku semasa aku dirumah mereka
                    3.aku mohon maaf kalau aku ada buat aunty dgn uncle marah and the important adalah mohon                         maaf sebab selalu buat anak mereka nanges.
                    4.aku berterima kasih sebab benarkan and sudi kasi aku couple dgn jajalola time dekat matrik
                    5.aku tanya aunty yg beliau tahu ke aku dgn jajalola dah takada apa-apa and aunty said 'yes'
                    6.lastly, aunty advice aku suruh focus study and jaga diri bila dekat terengganu nanti
Thanks alot aunty sebab angkat call ashraf. thanks sebab sudi dengar apa yang ashraf sampai kan. ashraf rasa lega bila dapat sampaikan apa yang terakhir yang ashraf nak sampaikan dekat aunty. ashraf nak aunty tahu, ashraf bersyukur sebab kenal family aunty. even aunty busy, aunty sanggup layan ashraf as tetamu aunty dekat rumah. sebelum ni ashraf tak pernah tidur rumah gadis-2 yg pernah ashraf couple sebelum and rumah aunty adalah rumah pertama dan insha-allah menjadi rumah terakhir ashraf tidur rumah orang lain. actually banyak kenangan yang ashraf ada dekat rumah aunty tu. kenangan tu biarlah tersimpan didalam ingat ashraf sampai bila-bila. anak aunty adalah gadis yang sangat sempurna yang pernah hadir dan tersemat sampai bila-bila dalam hati ashraf