Monday, August 12

6august2013 the ending of everything

       pada 6.8.2013 pukul 1.50 baru update blog pasal baby. lastly pukul4 pagi pada hari yg sama dapat text dari baby, yang baby cakap nak endingkan semua ni. tak sangka akhirnya baby sendiri yang mintak b lepaskan sayang. b tak sangka sangat sayang boleh luahkan perkataan tu. SYAZA YANG DULU TAK PERNAH AND TAKAKAN BERANI SEBUT PERKATAAN TU EVEN MAIN-MAIN PON TAPI AKHIRNYA SYAZA YANG SEKARANG UCAP PERKATAAN TU UNTUK MELEPASKANNYA BETUL-BETUL.

         ketika itu, dua hari lagi hendak raya then time hari itu jugak baby janji nak datang klang untuk temankan b shopping. last-last, everything musnah! MUSNAH SEMUANYA! hari selesa pukul11 pagi buat kali terakhir b call sayang, semuanya b luahkan everything tapi ketika itu b dapat lihat sebenarnya hati sayang dah tertutup langsung untuk b. tiada tangisan yang diiringi ketika pengakhiran hubungan kita. hanya b sorang sahaja yang menitiskan air mata ketika itu dan sayang hanya berdiam diri sahaja sebagai petanda bahawa sayang memang dah tak anggap b apa-apa langsung.

       sayang jelous tengok b tweet dengan orang lain tetapi at the same time sayang boleh ber wechat, berwhatsapp dengan lelaki lain. b tunggu sayang topap semua then sayang kasi pelbagai alasan untuk tipu b tapi berinternet tu ada pulak topap? patut ke sayang cakap "b sanggup ke tengok sayang lebih pentingkan text someone lelaki tu daripada text b sekejap-sekejap?"text b sekejap-sekejap? sayang takada text b langsung okay! betulkan statement awak tu! awak suruh orang kasi masa dekat awak and dalam masa yang sama orang tak ada layan perempuan lain then awak, guna masa tu untuk carik lelaki-lekai yang pernah menyakiti awak dulu. AWAK LEBIH PENTINGKAN LELAKI YANG PERNAH MENYAKITI AWAK, YANG PERNAH TINGGALKAN AWAK BILA DYE DAH BOSAN DENGAN AWAK DARIPADA BOYFRIEND AWAK SENDIRI?sayang, awak bukan syaza yang 1st kali orang kenal. awak bukan syaza! awak bukan syaza!

      aku tak tahu berapa lama masa untuk aku lupa kan engkau. aku dah try dalam masa 6hari untuk lupakan engkau secara perlahan, tetapi semakin aku nak lupakan engkau semakin banyak tangisan yang akan mengalir. AKU TAK SANGGUP NAK LUPAKAN KENANGAN KITA. aku dah berjanji dekat diri aku, yang engkau terkahir bagi diri aku.  cukupla aku buat banyak kenangan bersama engkau untuk masa depan kita tetapi kenangan tu terhenti disini.

     setiap masa aku sentiasa ingatkan engkau. bayangan kau sentiasa ada di depan mata aku. kau sentiasa ada dalam ingatan aku sampai bila-bila. aku akan tetap tunggu kau. b akan tetap tunggu baby sampai bila-2. hati b hanya untuk baby sorang