Saturday, July 6

2.7.2013

tarikh ini amat bermakna sekali didalam hidup aku.
tarikh ini melakar satu lagi benda yang tidak akan aku lupakan sampai hujung nyawa aku sendiri..

     dan aku berharap,bermula tarikh ini aku akan berubah menjadi aku yang dulu and tidak akan berulang lagi sikap angkuh dan egois aku yg pernah aku miliki. peristiwa yang berlaku pada tarikh ini sedikit sebanyak mengajar dan menyedarkan aku tentang cinta sebenar dan cinta terakhir ku. walaupun hidup aku serba tidak lengkap tetapi hanya ada satu gadis yg mampu menutupi segala kekurangan yg ada pada diri aku ini. sejak bermula aku memandangnye dan sampai ke hari ini, kehidupan aku serba sempurna walaupun dimata orang lain tidak.

     aku berjanji pada diri aku sendiri yg aku tidak akan pernah abaikan dye lagi dan janji yg pernah aku taburkan kepada bidadariku akan aku pegang dan tunaikan sebaiknye mungkin. allah sengaja memberi dugaan ini supaya aku sedar sesuatu sebelum aku terlambat. dan akhirnye, alhamdulillah cinta aku masih kuat untuk bidadariku ini. dan sejak dari tarikh ini, akan aku berusaha untuk mengembalikan dan mempulihkan keadaan semula.

      aku akan terima segala kekurangan bidadari ku seperti mana dye menerima kekurangan yg terdapat dalam diri aku sendiri.